Original title: Marketingová komunikace podniku při vstupu na trh
Translated title: Marketing communication of the company when entering the market
Authors: REITINGER, David
Document type: Master’s theses
Year: 2024
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: advertising; campaign; market analysis; marketing plan; survey; analýza trhu; kampaň; marketingový plán; průzkum; reklama
Citation: REITINGER, David. Marketingová komunikace podniku při vstupu na trh. České Budějovice, 2024. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/71360

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-615478


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2024-06-01, last modified 2024-06-01


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share