Original title: Vliv influencerů na spotřebitelské chování a nákupní rozhodování
Translated title: Impact of influencers on consumer behavior and purchasing behaviour
Authors: KLÍMOVÁ, Nela
Document type: Master’s theses
Year: 2024
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: consumer buying behavior; influencer marketing; Influencers' impact; social media; influencer marketing; sociální sítě; spotřebitelské chování; Vliv influencerů
Citation: KLÍMOVÁ, Nela. Vliv influencerů na spotřebitelské chování a nákupní rozhodování. České Budějovice, 2024. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/68009

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-615369


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2024-06-01, last modified 2024-06-01


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share