Název: Marketingový výzkum zaměřený na podnikavost studentů a znalost inovační agentury
Překlad názvu: Marketing Research Focused on Student Entrepreneurship and Knowledge of Innovation Agency
Autoři: Brázdová, Michaela ; ,, Petra Chovancova (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2023
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: dotazník; marketingové trendy; marketingový výzkum; podnikavost; rozhovor; entrepreneurship; interview; marketing research; marketing trends; questionnaire

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/212094

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-615174


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-05-25, naposledy upraven 2024-05-25.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet