Název:
Inovace v poskytování palubního servisu a navazujících produktů vybraného železničního dopravce
Překlad názvu:
Innovation in the provision of on-board service and related products of a selected railway operator
Autoři:
BLAŽKOVÁ, Natálie Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2024
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zaměřuje na vymezení přepravních služeb a palubního servisu společnosti RegioJet, a. s., která se soustředí především na poskytování dopravních a přepravních služeb v odvětví osobní železniční a silniční dopravy. Cílem bakalářské práce je na analyzovat současný stav, trendy a zákaznické preference v oblasti poskytování palubního servisu a návazných produktů u vybraného železničního dopravce. Práce začíná teoretickou částí, kde jsou nejprve specifikovány klíčové pojmy problematiky osobní železniční dopravy. Další kapitola je věnovaná metodice. Zde jsou představeny hlavní cíle práce a formulovány výzkumné otázky. Dále jsou zde zmíněny použité metody při sběru dat, mezi které patří dotazníkové šetření, polostrukturovaný rozhovor a vlastní pozorování. V poslední kapitole je představena samotná společnost RegioJet, a. s., její firemní aktivity a poskytované služby. Poté jsou shrnuty výsledky výzkumných metod a připraveny návrhy na inovace a možnosti rozvoje zkoumané společnosti.The bachelor thesis focuses on the definition of transport services and on-board service of RegioJet, a. s., which focuses mainly on the provision of transport and shipping services in the passenger rail and road transport sector. The aim of the bachelor thesis is to analyse the current status, trends and customer preferences in the provision of on-board service and related products at a selected railway carrier. The thesis starts with the theoretical part, first the key concepts of the passenger rail transport are specified. The next chapter is devoted to methodology. Here the main objectives of the thesis are presented and the research questions are formulated. Furthermore, the methods used in data collection are mentioned, which include a questionnaire survey, a semi-structured interview and the actual observation. The last chapter introduces RegioJet, a. s. itself, its corporate activities and services provided. Then, the results of the research methods are summarized and suggestions for innovations and development opportunities for the company under study are prepared.
Klíčová slova:
a. s.; dopravce; přepravní služby; RegioJet; spokojenost; železniční osobní doprava; a. s.; carrier; rail passenger transport; RegioJet; satisfaction; transport services Citace: BLAŽKOVÁ, Natálie. Inovace v poskytování palubního servisu a navazujících produktů vybraného železničního dopravce. České Budějovice, 2024. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/71366