Original title: Vlastní značky obchodního řetězce
Translated title: The chain's own brands
Authors: MARTINEC, Patrik
Document type: Bachelor's theses
Year: 2024
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: communication tool; marketing research; private brand; retail chain; komunikační nástroj; marketingový výzkum; obchodní řetězec; vlastní značka
Citation: MARTINEC, Patrik. Vlastní značky obchodního řetězce. České Budějovice, 2024. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/70666

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-614571


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2024-05-25, last modified 2024-05-25


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share