Název:
Space management zvolené obchodní jednotky
Překlad názvu:
Space management of a retail unit
Autoři:
RYCHECKÁ, Julie Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2024
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce pojednává o space managementu ve vybrané obchodní jednotce Kaufland v Jihlavě. Prvním krokem bylo zmapování aktuálního rozložení prodejní a mimo prodejní plochy. Následně byl vytvořen dotazník, který byl předložen respondentům všech věkových kategorií nakupujících v dané prodejní jednotce. V dotazníku byla zkoumána nejen četnost nákupů, ale i spokojenost se stávajícím rozložením prodejní plochy a nabízeným sortimentem. Při nespokojenosti mohli respondenti vypsat, s čím konkrétně jsou nespokojeni a mohli navrhnout řešení těchto problémů. Při ukončení sběru odpovědí došlo k vyhodnocení dat. Pomocí těchto dat byly následně vypracovány návrhy, které by prodejní jednotka mohla aplikovat a dosáhla tak vyšší spokojenosti zákazníků. Výsledkem této práce je tedy nové dispoziční řešení prodejní jednotky.The thesis deals with space management of a selected retail unit Kaufland in Jihlava. The first step was to map the current layout of the sales and non-sales area. Subsequently, a questionnaire was developed and presented to respondents of all age categories shopping in the selected retail unit. The questionnaire examined not only the frequency of purchases, but also satisfaction with the current layout of the sales area and the range of products offered. When dissatisfied, respondents could list what they were specifically dissatisfied with and could suggest solutions to these problems. When the collection of responses was completed, the data was evaluated. Using this data, suggestions were then made that the sales force could apply to achieve higher customer satisfaction. Thus, the result of this work is the redesign of the sales unit layout.
Klíčová slova:
obchodní jednotka; prodejce; prodejní plocha; space management; zákazník; customer; retail unit; retailer; sales area; space management Citace: RYCHECKÁ, Julie. Space management zvolené obchodní jednotky. České Budějovice, 2024. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/70664