Název:
Marketingové procesy ve stavebnictví
Překlad názvu:
Marketing processes in the construction industry
Autoři:
Dohnálek, Petr ; Jégl, Adam (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební
Abstrakt: [cze][eng]
Předmětem bakalářské práce „Marketingové procesy ve stavebnictví“ je sledování a popis jednotlivých marketingových komunikačních nástrojů ve vybraném stavebním podniku, následné zhodnocení jejich současného stavu a navržení jeho optimalizace.
The purpose of this bachelor thesis called „Marketing strategies in civil engineering“ is to follow and describe the instruments of marketing communication in particular company. Then it deals with the assesment of their current state and with a plan of its optimization.
Klíčová slova:
Marketing; marketingová analýza; marketingová komunikace; marketingový výzkum.; stavební podnik; stavební trh; zákazníci; construction company; construction market; customers; Marketing; marketing analysis; marketing communication; marketing research.
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/62835