Original title:
Marketingová komunikace nové sociální sítě
Translated title:
Marketing Communication of a New Social Network
Authors:
Stibůrek, Ondřej ; Stráníková, Martina (referee) ; Navrátilová, Ludmila (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2014
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tématem této bakalářské práce je vyhodnotit nejlepší nízkonákladovou marketingovou metodu reklamy a navrhnout, jaká metoda je nejlepší pro rozšíření povědomí o nové sociální síti. Při zpracovávání této práce bude probíhat spouštění a optimalizování webové stránky www.pudeto.com, na které tyto metody také aplikuji. Zhodnocení této metody bude probíhat za pomoci poměru rozdaných reklamních prostředků a jejich konverze v uživatele na webové stránce či počtu zobrazení stránky. Tato práce neobsahuje výsledná data z těchto postupů, ale pouze návrhy řešení.
The theme of this work is to evaluate the best low-cost advertising and marketing methods and suggest which method is best to spread awareness about the new social network. Together with developing this work a www.pudeto.com website will be launched and optimized. I am going to apply these methods on this site. Evaluation of these methods will be done by using the ratio of advertising media and their conversion in users to a Web site or page views. This paper does not contain the data resulting from these procedures but only a proposals for solutions.
Keywords:
internet; job; job website; marketing methods; social network; viral video; working opportunities; internet; metody marketingu; pracovní internetová stránka; pracovní nabídky; práce; sociální síť; virální video
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/34006