Original title:
Návrh komunikačního mixu pro event Hip Hop Kemp
Translated title:
The Proposal of Communication Mix for the Event Hip Hop Kemp
Authors:
Škrlant, Jan ; Kejklíčková, Petra (referee) ; Navrátilová, Ludmila (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2014
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato bakalářská práce je zaměřena na komunikační mix konkrétního festivalu společnosti Festivalpark. První část práce obsahuje vysvětlení teoretických poznatků, které souvisejí s danou problematikou. Druhá část práce je zaměřena na aplikaci těchto poznatků a provedení analýzy stávajícího komunikačního mixu. Na základě zjištěných údajů jsou v poslední části práce sestaveny vlastní návrhy na zlepšení marketingové komunikace pro další ročníky eventu.
This bachelor thesis is focused on the communication mix of the specific event Festivalpark company. The first part contains explanations of the theoretical knowledge related to the topic. The second part is focused on application of these knowledge and analysis of existing communication mix. Based on the findings own proposals of communication mix are created in the last part of the thesis to improve marketing communication for next years of the event.
Keywords:
customer relationship management.; Event marketing; festival; marketing communication; marketing mix; Event marketing; festival; marketingová komunikace; marketingový mix; řízení vztahů se zákazníky.
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/31884