Original title: Model internetového obchodu pro multimediální oblast
Translated title: Model of internet shop for multimedia
Authors: Sedlář, Vítězslav ; Horejsek, Rostislav (referee) ; Dvořák, Jiří (advisor)
Document type: Master’s theses
Year: 2008
Language: cze
Publisher: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: B2C; books; bookshop; customer; e-books; electronic commerce; internet marketing; Internet shop; B2C; elektronické knihy; elektronický obchod; internetový marketing; Internetový obchod; knihkupectví; knihy; zákazník

Institution: Brno University of Technology (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library.
Original record: http://hdl.handle.net/11012/872

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-610343


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Brno University of Technology
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2024-04-02, last modified 2024-04-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share