Original title:
Konkurenční strategie vybrané firmy
Translated title:
Competitive Strategy of a Company
Authors:
Kazimírová, Barbora ; Grolíková, Lenka (referee) ; Bartes, František (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2017
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato práce se zabývá návrhem konkurenční strategie firmy. Na základě analýzy okolního a vnitřního prostředí vybrané firmy vznikne několik návrhů možných strategií. Z těchto strategií je vybrána jedna optimální strategie, která je následně prohlášena za podnikovou strategii.
This thesis deals with the design of the company's competitive strategy. Based on an analysis of the surrounding and internal environment of this company, several suggestions for possible strategies will be developed. One of these strategies is an optimal strategy that is subsequently declared as a corporate strategy.
Keywords:
analysis; company; competition; competitive advantage; goal; market.; Porter; profit; Strategy; analýza; cíl; firma; konkurence; konkurenční výhoda; Porter; Strategie; trh.; zisk
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/67310