Název:
Porovnání výkonu vykreslování v iOS a Metal
Překlad názvu:
Rendering Performance Comparison in iOS and Metal
Autoři:
Pištělák, Radek ; Milet, Tomáš (oponent) ; Tóth, Michal (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze][eng]
Cílem této práce je porovnání grafických knihoven OpenGL ES a Metal na mobilním systému iOS. Pro porovnání výkonu obou knihoven slouží implementovaný částicový systém. Měřením bylo zjištěno, že při použití instanced renderingu lze v současné době dosáhnout vyššího výkonu pomocí knihovny OpenGL ES. Na základě zjištěných výsledků a teoretické části práce je možné provést informovanější rozhodnutí mezi oběma grafickými knihovnami.
The goal of this thesis is the comparison of the OpenGL ES and Metal graphical libraries on the iOS platform. To compare the performance of the two libraries, a particle system has been implemented. By profiling it has been determined that using instanced rendering it is currently possible to achieve higher performance using OpenGL ES. Based on the results and the theoretical part of the thesis it is possible to make a more informed decision between the two graphical libraries.
Klíčová slova:
IMR; iOS; Metal; OpenGL ES; TBDR; částicové systémy; IMR; iOS; Metal; OpenGL ES; particle systems; TBDR
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/62240