Název:
Myčka pro vlaky
Překlad názvu:
Train wash
Autoři:
Uher, Michal ; Bajer, Miroslav (oponent) ; Barnat, Jan (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební
Abstrakt: [cze][eng]
Obsahem bakalářské práce je návrh a posouzení nosné ocelové konstrukce myčky na vlaky. Objekt je umístěn v průmyslové zóně obce Lípa nacházejícího se nedaleko krajského města Zlína. Objekt má půdorysný tvar 8 x 96 m. Je rozdělen na dva dilatační celky po 48 m. Výška hřebene střechy dosahuje 10,71 m. Základním nosným prvkem je ocelový rám kloubové spojený ve vrcholu se sloupy vetknutými do základu. Na rámu jsou uloženy ocelové vaznice, na kterých leží střešní plášť. Prostorovou tuhost zajišťují příčná stěnová a střešní ztužidla. Mycí rám má vlastní nosnou konstrukci. Nevyvozuje tedy žádné účinky na navrhovanou konstrukci. Na čelních stěnách se nacházejí z obou stran vrata. Zpracován byl statický výpočet hlavních nosných prvků včetně detailů a výkresová dokumentace.
In my bachelor thesis, I present a design and an evaluation of a bearing steel structure of a train wash. It is located in the industrial zone of Lípa, a village located near Zlín. With a floorplan of 8 meters x 96 meters , it is divided into two dilatation units of 48 meters. The roof ridge is 10.71 meters high. Its basic bearing element is a steel frame connected by joints with the columns anchored in the foundations. The frame holds a steel rooftree, upon which the roof lies. Its spatial stiffness is ensured by a transverse wall and roof stiffeners. The washing frame has its own bearing structure so it in now way affects the designed structure at all. Each of the two front walls has a gate in it. A statistical calculation of the main bearing elements, including details and a drawing documentation, is included.
Klíčová slova:
dilatační celek; Myčka na vlaky; ocelový rám; příčná ztužidla; dilatation unit; steel frame; Trainwash; transverse stiffeners
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/62727