Název:
Návrh rozvoje marketingových činností firmy
Překlad názvu:
The Proposal of Marketing Activities of the Company
Autoři:
Slezáková, Renata ; MBA, Vladimír Sitta, (oponent) ; Petráš, Jiří (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tématem práce je návrh rozvoje marketingových činností firmy. Je zde provedena analýza okolí společnosti i analýza jejího současného stavu. Výsledkem práce jsou opatření marketingových činností firmy, vedoucí ke zlepšení postavení společnosti na trhu a jejího dalšího růstu.
The subject of my thesis is a development proposal of marketing strategy. There has been made an analyse of the company´s environmental and an analyse of it´s present stage. The consequence of my thesis is an action conciderring the companie´s marketing philosophy. It all should lead to the better companie´s market place and it´s future improving
Klíčová slova:
Marketing Marketingové koncepce Marketingový mix Produkt Cena Distribuce Komunikace; Marketing Marketing philosophy Marketing mix strategy Product Price Distribution Communication
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/28284