Original title:
Volba informační strategie nového elektronického obchodu
Translated title:
Choice of Information Strategy for a New E-Shop
Authors:
Slunečko, Miroslav ; Michalko, Miroslav (referee) ; Kříž, Jiří (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2011
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce se zabývá analýzou nového elektronického obchodu a volbou jeho informační strategie. Zvolené řešení podpoří dosažení vytyčených firemních cílů za pomoci efektivnějšího využití informačních technologií.
The diploma thesis analyzes the new e-shop, and chooses its information strategy. The chosen solution shall support the achievement of the company's goals through the effective use of information technology.
Keywords:
corporate strategy; data security; economic system; electronic commerce; Information strategy; ekonomický systém; elektronický obchod; firemní strategie; Informační strategie; zabezpečení dat
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/3791