Original title:
Vstup stavebního podniku na nový trh
Translated title:
Entry construction company on a new market
Authors:
Šuster, Richard ; Buchalová, Jana (referee) ; Dohnal, Radek (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2015
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce je zaměřena na návrh marketingové strategie společnosti Realstav Čachtice s.r.o., která se zabývá realizací vnitřních a vnějších omítek, tepelněizolačních systémů, povrchových úprav fasád a potěrů. Cílem této práce je na základě teoretických poznatků a analýzy současného stavu navrhnout marketingovou strategii pro vstup společnosti na stavební trh České republiky.
The bachelor’s thesis is focused on the proposal of the marketing strategy of the company Realstav Čachtice s.r.o., which concentrates on the realization of interior and exterior coating, thermal insulation systems, the surface finish of facades and screeding. The aim of the thesis is the proposal of the marketing strategy for the company’s entrance on the construction market in the Czech Republic based on the theoretical knowledge and the analysis of the current status.
Keywords:
company; construction company; construction market; Marketing; marketing analysis; marketing communication; marketing mix; marketing strategy; Marketing; marketingová analýza; marketingová komunikace; marketingová strategie; marketingový mix; podnik; stavební podnik; stavební trh
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/42564