Název:
Analýza vybrané firmy
Překlad názvu:
Analysis of the Selected Firm
Autoři:
Mačát, Jakub ; Chudý, Martin (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng][cze]
Cílem této diplomové práce je analýza odbytu ve vybraném podniku. Na základě teoretických poznatků a koncepcí posoudit, zda vybraný podniku používá nástroje odbytové politiky správně a efektivně. Praktická část vychází z marketingového průzkumu, makroekonomických a vnitropodnikových dat, na jejichž základě jsou zjištěné skutečnosti konfrontovány se skutečností. Závěr práce je potom věnován konkrétním doporučením pro odbytovou politiku vybraného podniku.
The aim of this diploma thesis is analysis of sales policy in the selected firm. Based on theoretical knowledge and concepts assess whether the selected firm uses the tools of marketing policies correctly and efficiently. The practical part is based on survey which was done as part of this diploma thesis, macro-micro economic, internal data and the established facts which are confronted with reality. The conclusion is about the specific recommendations for the sales policy of the selected firm.
Klíčová slova:
customer needs; macro-micro analysis; market research; Marketing; price; sales; cena; makro a mikro analýza; Marketing; odbyt; potřeby zákazníků; průzkum trhu
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/12800