Original title:
Využití nových e-marketingových trendů v praxi
Translated title:
Usage of a new e-marketing trends in practice
Authors:
Turák, Miroslav ; Skoumal, Stanislav (referee) ; Kříž, Jiří (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato bakalářská práce se týká tématu internetových marketingových metod. Její úvodní část se zaměřuje na teoretický základ v klasickém marketingu. Následuje přehled jednotlivých e-marketingových metod a v některých případech jejich detailnější rozbor. V závěru práce je analýza projektu obchody.cz.
This bachelor’s thesis is talking about internet marketing methods. Her first part is interesting in theoretical basic of classic marketing. Next part is a review of e-marketing methods and in some case detail views. On the end this thesis is analyze of project www.obchody.cz
Keywords:
advertisement; banner; context advertisement; e-marketing; fulltext searchers; Internet; marketing; mobile communication; SEO; viral marketing; web pages; banner; e-marketing; fulltextové vyhledávače; Internet; kontextová reklama; marketing; mobilní komunikace; reklama; SEO; virální marketing; webové stránky
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/12426