Original title: Light Propagation Volumes
Translated title: Light Propagation Volumes
Authors: Růžička, Tomáš ; Tóth, Michal (referee) ; Milet, Tomáš (advisor)
Document type: Master’s theses
Year: 2016
Language: cze
Publisher: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: Compute Shader; computer graphics; engine; GLSL; indirect lighting; Light Propagation Volumes; OpenGL; parallel computing; Reflective Shadow Maps; rendering; Shadow Mapping; spherical harmonics; Compute Shader; engine; globální iluminace; GLSL; mapování stínů; nepřímé osvětlení; OpenGL; paralelní výpočty; počítačová grafika; propagace světla mřížkou; Reflective Shadow Maps; sférické harmonické; zobrazování

Institution: Brno University of Technology (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library.
Original record: http://hdl.handle.net/11012/61975

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-601323


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Brno University of Technology
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2024-04-02, last modified 2024-04-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share