Original title:
Návrh modernizace marketingové strategie Českého atletického svazu
Translated title:
Proposal for Upgrading the Marketing Strategy of the Czech Athletic Federation
Authors:
Hlavatá, Michaela ; Žirovnický, Antonín (referee) ; Kysel, Jiří (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2014
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Cílem bakalářské práce je návrh marketingové strategie Českého atletického svazu. První část práce definuje teoretická východiska, objasňuje terminologii marketingu a marketingové strategie. V praktické části jsou zjišťovaná potřebná data, na jejichž základě je provedena analýza současné komunikace a propagace. Výsledky analýzy slouží jako podklady pro návrhy modernizace marketingové strategie.
The aim of the bachelor thesis is proposal for upgrading the marketing strategy of the Czech Athletic Federation. The first part defines the theoretical principles, clarifies the terminology of marketing and marketing strategy. In the practical part of the necessary data are collected on the basis of the analysis of the current communication and promotion. Results of the analysis serve as the basis for the modernization proposals marketing strategy.
Keywords:
athletics; marketing; marketing communication; marketing strategy; sport marketing; atletika; marketing; marketingová komunikace; marketingová strategie; sportovní marketing
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/34134