Název:
Strategie provozní jednotky
Autoři:
Křížek, Tomáš ; Filipová, Alena (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Bakalářská práce hodnotí provozní strategii novinového stánku v Jihlavě a navrhuje její změny. Teoretická část se vztahuje na historii novinových stánků ve světovém kontextu, vhodné marketingové nástroje a klasifikaci novinových stánků dle OKEČ. Praktická část se zaměřuje na vybrané problémy této jednotky - sortiment, zákazníky, umístění, komunikační aktivity a distribuční cesty, přičemž je nejen hodnotí, ale především navrhuje zlepšení s ohledem na požadavky zákazníka. Práci uzavírá týdenní statistické pozorování zahrnující počet zákazníků, kolemjdoucích a strukturu prodaného sortimentu. Práce je doplněna četnými fotografiemi a schématy.
Klíčová slova:
komerční komunikace; novinový stánek; prodej novin a tabáku; propagace; Retail
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/1716