Original title:
Návrh na zlepšení propagace firmy
Translated title:
The Proposal of Improving the Company Promotion
Authors:
Kopřivová, Gabriela ; Sedlák, Petr (referee) ; Petráš, Jiří (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2007
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato bakalářská práce je zpracována pro firmu AUTOELEGANCE BRNO, s. r. o. Hodnotí stávající formy propagace a zjišťuje nedostatky v této oblasti. Obsahuje návrh na zlepšení propagace firmy zaměřený zejména na oblast reklamy a podpory prodeje, který zahrnuje nové formy propagace a jejich aplikaci do praxe.
This bachelor thesis was elaborated for the company AUTOELEGANCE BRNO, s. r. o. It evaluates its current methods of promotion and examines imperfections in this field. It contains a proposal of improving the company promotion concentrated especially on field of advertising and sales promotion, which includes new methods of the company promotion and their application in practice.
Keywords:
advertising; communication mix; marketing; marketing mix; sales promotion; komunikační mix; marketing; marketingový mix; podpora prodeje; reklama
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/27801