Název:
Přemostění řeky a železniční trati na městském obchvatu
Překlad názvu:
Bridge across river and railway line on town bypass
Autoři:
Němec, Martin ; Kusák, Ivan (oponent) ; Navrátil, Jaroslav (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce řeší návrh přemostění řeky a trati ČD na městském obchvatu. Jedná se o spojitou mostní konstrukci převádějící komunikaci S 11,5/70 přes údolí řeky Šlapanky a železniční trať Šatov – Kolín, TÚ 1201. Práce rovněž zahrnuje návrh vhodných alternativ přemostění, zejména alternativy příčného řezu, statického systému a postupu výstavby. Ve statickém řešení provedeném na počítači je uplatněna i časová analýza. U všech variant zpracování návrhu předpětí a orientační posouzení vybraných průřezů. Dalším cílem práce je vypracování projektu hlavní nosné konstrukce zvolené varianty a orientační výpočet založení.
This thesis deals with a bridging design of a river and ČD railway at the town bypass . The construction of the bridge is made as a running girder used for the road S 11,5/70 crossing the river Šlapanka and the railway line Šatov – Kolín, TÚ 1201. The work comprises some alternative solutions to this bridging design as well, especially alternatives of cross-section, static system and bridge building process. The static design solution made on a computer includes TDA (Time Dependant Analysis). All suggested alternatives consist of a design of prestressing and rough assessment of chosen sections. The next goal of this thesis is working-out of a project based on chosen alternative of the main bearing construction and a rough calculation of the foundation.
Klíčová slova:
komorový průřez; letmá betonáž; Pohyblivé zatížení; předpjatá betonová konstrukce; časová analýza; box girder section; cantilevered construction; mobile loading; prestressed concrete; time dependant analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/7998