Original title:
Model elektronického obchodu
Translated title:
Model of e-commerce
Authors:
Zavrtálková, Hana ; Trčka, Jiří (referee) ; Dvořák, Jiří (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
V této práci jsem vypracovala návrh modelu elektronického obchodu pro firmu Vinařství Štěpán Maňák. Zmiňuji zde budoucí možné nástrahy konkurence a jiné překážky při zavedení prodeje přes internet. Dále jsou v práci rozebrány veškeré potřebné kroky, které je důležité promyslet a udělat ještě před samotným naprogramováním obchodu. Firma se pak sama rozhodne, zda na stávající internetové stránky pouze naprogramuje elektronický obchod nebo zda zvolí druhou variantu, kterou upřednostňuji, a to kontaktovat mnou doporučenou společnost Tomáše Zimáčka, která bude s firmou ráda spolupracovat a vytvoří jí zcela nové, daleko přitažlivější stránky.
In this work I made up a model of an electronic shop for the firm Vinařství Štěpán Maňák. I mean future possible competiton wiles and other barriers over implementation of the e-shop. Further I take to parts all needed steps that re important to think out and do ahead himself programmed business. The firm then herself decide, whether only pre-set e-commece on current pages or choose the other variant, that I prefer. That is to contact me recommended company, that will like cooperate with the firm and creates her wholy new and more attractive pages.
Keywords:
cooperation; E – commerce; eyetracking; marketing; price policy; production; cenová politika; eyetracking; Internetový obchod; kooperace; marketing; obchodní činnost; výroba
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/8013