Original title:
Reklama pro nově založenou realitní kancelář
Translated title:
Advertising for the newly established Real Estate Agency
Authors:
Maťko, Marek ; Šmahel, Milan (referee) ; Barňák, Tomáš (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2015
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Ústav soudního inženýrství Abstract:
[cze][eng]
Cílem práce je nalezení a potažmo navržení vhodné reklamy pro společnost Český svět nemovitostí, spol. s. r. o. K tomu, abychom si uvědomili všechny souvislosti ohledně námi zkoumané problematiky, slouží teoretická část práce. Struktura diplomové práce má své jádro v praktické části, kde kapitoly popisují společnost a dále ji analyzují pomocí dotazníkového šetření. Výsledky dotazníkového šetření jsou vždy zobrazeny přehledně pomocí grafů. Výsledkem diplomové práce je navržení vhodné reklamy pro společnost, včetně finančního vyčíslení.
The aim of the thesis is to find and propose appropriate advertising for the company Czech world of estates, Ltd. The theoretical part is there in order to explain all the connections to our issue. The core of the thesis is the practical part where the company is described and further analyzed by the survey. The results of the questionnaire are always clearly displayed in graphs . The result of the thesis is a design of an appropriate advertising for the company, including the financial remuneration.
Keywords:
Advertising; marketing; presentation of the company; real estate; marketing; nemovitost; prezentace firmy; realitní kancelář; Reklama
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/51481