Original title:
Účetní a daňové aspekty využití reklamy pro vybranou firmu
Translated title:
Advertising in the Selected Firm - Tax and Accounting Aspects
Authors:
Žáková, Eliška ; Lepková, Hana (referee) ; Hanušová, Helena (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2007
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce analyzuje současný stav marketingových a propagačních aktivit Centra sportovních aktivit VUT v Brně, a s touto problematikou související účetní a daňové aspekty. Obsahuje návrh na efektivnější využití reklamy, vedoucí ke zvýšení příjmů z doplňkové činnosti.
This diploma work analyzes the current marketing and promotional service of BTU Centre of Sports Activities and following accounting and tax issues. It contains propsal of more effective advertising leasing to increased revenue from the profit-making business.
Keywords:
accounting; advertising; BTU Centre of Sports Activities; marketing; sport; Centrum sportovních aktivit; marketing; reklama; sport; účetnictví
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/15373