Název:
Strategické řízení elektronického obchodu
Překlad názvu:
Strategic Management of E-business
Autoři:
Luhan, Jan ; Baran, Dušan (oponent) ; Fecenko, Josef (oponent) ; Půža, Bedřich (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) Typ dokumentu: Disertační práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Disertační práce řeší návrh modelu pro podporu strategického řízení elektronického obchodu firmy integrující stávající charakteristické procesy řízení ve firmě. Základní matematický model využívá řešení soustavy diferenciálních rovnic a je adaptabilní vůči potřebám konkrétního subjektu.
The dissertation deals with designing of model for support of strategic management of e-business which is characteristic by integrating existing management processes in the company. The basic mathematical model uses the solution of differential equations and is adaptable for the needs of particular entity.
Klíčová slova:
dynamický model; elektronický obchod; Strategické řízení; dynamic model; E-business; model; Strategic management
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/21033