Original title: Strategické a marketingové plánování ve stavebním podniku
Translated title: Strategic and marketing planning in a construction company
Authors: Mór, Kryštof ; Pelčák, Svatopluk (referee) ; Linkeschová, Dana (advisor)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2021
Language: cze
Publisher: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: customers; marketig planning; marketing goal; marketing mix; marketing plan; Porter´s analysis; positioning; segmentation; SLEPTE analysis; specific goals; Strategic planning; SWOT analysis; targeting; marketingové plánování; marketingový cíl; marketingový mix; marketingový plán; Porterova analýza; positioning; segmentace; SLEPTE analýza; specifické cíle; Strategické plánování; SWOT analýza; targeting; zákazníci

Institution: Brno University of Technology (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library.
Original record: http://hdl.handle.net/11012/198702

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-591164


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Brno University of Technology
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2024-04-02, last modified 2024-04-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share