Original title:
Rozvoj obchodních aktivit společnosti GEOPEN, s.r.o.
Translated title:
Developing of bussiness activities of GEOPEN company
Authors:
Kašpar, Karel ; Sedlář, Jiří (referee) ; Koleňák, Jiří (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu firmy GEOPEN, s.r.o. Práce obsahuje analýzu a následný návrh na rozvoj obchodních aktivit firmy. Návrh obsahuje rozšíření aktivit firmy o internetový prodej, který by měl přispět nejen ke zlepšení postavení firmy na trhu, ale i ke zvýšení prodejnosti a povědomí o firmě.
This bachelor’s thesis focuses on the analysis of the GEOPEN Ltd. company. The thesis contains an analysis and a consequent proposal for the development of the company’s business activities. The proposal contains the expansion of company activities by establishing an online shop which should contribute not only to the improvement of the company’s status on the market, but also to raising the saleability and the renown of the company.
Keywords:
business activities; e-commerce; marketing mix; swot analysis; elektronická komerce; marketingový mix; obchodní aktivity; swot analýza
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/15896