Název:
Možnosti implementace Competitive Intelligence do zemědělské společnosti.
Překlad názvu:
Possibilities of implementing Competitive Intelligence in an agricultural company.
Autoři:
Hodovský, Michal ; Rompotl, Jaroslav (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2021
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Předmětem této bakalářské práce je aplikace Competitive Intelligence do ze-mědělské společnosti, což managementu společnosti umožní lépe zjišťovat informace o konkurenci a zaráz lépe chránit citlivé informace zkoumaného podniku. Tím podniku dáme konkurenční výhodu. V první části práce popisuji situaci podniku, načež se dostanu k definování řešeného problému. Ve druhé části se zabývám teoretickou přípravou nutnou k vytvoření jednotky Competi-tive Intelligence. Třetí část se věnuje vytvoření možností, které firma bude mít. Jejich výsledkem je funkční systém Competitive Intelligence. Nakonec možná řešení shrnu a firmě jedno z nich doporučím.
The subject of this bachelor’s thesis is the application of a Competitive Intelli-gence in an agricultural company, which will enable the company’s manage-ment to find out information about the competitors and at the same time protect our own information from them. This gives our company a competi-tive advantage. In the first part of this thesis I will describe the situation of the company, after which I get to define the problem that will be solved. In the second part I deal with theoretical preparation necessary to create a Com-petitive Intelligence unit. The third part is devoted to creation of the possibili-ties that our company will have. The result of these possibilities is functioning Competitive Intelligence system. In the end, I will summarize the possible solutions and recommend one of them to the company.
Klíčová slova:
analýza konkurenta; Competitive Intelligence; dezinformace; informace; konkurenční výhoda.; nástroje CI; zpravodajský cyklus; CI tools; competitive advantage; Competitive Intelligence; competitor analysis; disinformation; information; intelligence cycle
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/201552