Název:
Konkurenční strategie firmy
Překlad názvu:
Corporate Competitive Strategy
Autoři:
Požárová, Tereza ; Rompotl, Jaroslav (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá konkurenční strategií firmy působící na trhu služeb. Práce poskytuje analýzu současného stavu a zkoumá vnější a vnitřní prostředí. Na základě zjištěných informací podává návrh na zlepšení konkurenční strategie. Účelem navržených zlepšení je dosažení podnikových cílů.
The diploma thesis deals with corporate competitive strategy of firm operating on services market. The thesis provides the analysis of the current state and it submit a proposal for improvement of the competitive strategy based on detected information. The proposed improvements are aimed at achieving of corporate goals.
Klíčová slova:
analýza; konkurence; konkurenceschopnost; konkurenční výhoda; metoda SWOT; podnikové cíle; Porter; strategie; trh; analysis; competition; competitive advantage; competitiveness; corporate goals; market; Porter; strategy; SWOT method
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/81875