Original title:
Nekalá soutěž - klamavá reklama
Authors:
Dlouhá, Pavlína ; Zamazalová, Marcela (advisor) ; Černá, Jitka (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Práce vymezuje základní aspekty a podmínky nekalé soutěže, mapuje, jak je nekalá soutěž regulována v okruhu právním a etickém dle Obchodního zákoníku a Etického kodexu reklamy, uvádí jednotlivé formy nekalosoutěžního jednání se zaměřením na klamavou reklamu a formou ankety zjišťuje, jak klamavou reklamu obecně i se zaměřením na její konkrétní případ, vnímají kolem sebe sami spotřebitelé.
Keywords:
klamavá reklama; nekalá soutěž; regulace reklamy; reklama
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/7286