Original title:
Marketingové plánování ve stavebním podniku
Translated title:
Marketing planning in construction company
Authors:
Kundelius, Ondřej ; Talač, Ing Michal (referee) ; Dohnal, Radek (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2017
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební Abstract:
[cze][eng]
Tato diplomová práce se zabývá problematikou marketingového plánování ve stavební společnosti. Teoretická východiska jsou poté aplikována na konkrétní stavební podnik, kterým je společnost KALÁB-stavební firma. V diplomové práci jsou obsaženy silné a slabé stránky dané společnosti a je zde vytvořen konkrétní marketingový plán na následující rok.
This diploma thesis deals with issues of marketing planning in a construction company. Theoretical basis is then applied to a certain construction company which is KALAB-stavebni firma company. The thesis includes strengths and weaknesses of the company and a specific marketing plan for the following year.
Keywords:
Construction company; Marketing plan; Porter’s Five Forces analysis.; Situation analysis; SLEPTE analysis; SWOT analysis; Marketingový plán; Porterova analýza.; situační analýza; SLEPTE analýza; stavební podnik; stavební společnost; SWOT analýza
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/64330