Original title:
Expanze firmy na zahraniční trh
Translated title:
Expansion of the company into a foreign market
Authors:
Běloch, Pavel ; Pavlica, Petr (referee) ; Mandelík, Petr (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce pojednává o expanzi firmy Petr Hobža na rakouský trh, schopného se prosadit mezi konkurencí, s cílem postupného rozvoje podniku a dosahování co nejvyšších zisků.
This bachelor thesis analyzes the possibilities of the Petr Hobza Company to expand on the Austrian market. It deals with the company's competitiveness with the aim to attain further development of the activities and to reach as high profit as possible.
Keywords:
Austrian food market; business expansion; export; export strategies; international trade; expanze podniků; export; exportní strategie; mezinárodní obchod; rakouský potravinový trh
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/15809