Original title:
Návrh strategie na zvýšení prodejnosti dětské certifikované obuvi
Translated title:
The Strategy Proposal for the Increase of Certified Children´s Shoes´ Saleability
Authors:
Žirovnický, Antonín ; Mayerová, Vlasta (referee) ; Mucha, Martin (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2011
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením návrhu strategie na zvýšení prodejnosti dětské certifikované obuvi. Strategický plán je vytvořen pro společnost KONSORCIUM T+M, s.r.o. Obsahuje návrhy marketingového a finančního plánu, strategickou analýzu okolí podniku a také SWOT analýzu. Výsledkem těchto částí je návrh propagace, jak zvýšit prodejnost a informovanost kupujících v závislosti na zvýšení tržního podílu a zisku z prodeje této dětské obuvi.
This bachelor´s thesis deals with creating a draft strategy to increase the marketability of certifield baby shoes. The strategy plan is developed for the company KONSORCIUM T+M, Ltd. It contains proposals for marketing and financial plan, strategic analysis and business aroun the SWOT analysis. The result of such part is the promotion to raise awarensess and marketability of buyres depending on the increase in marjet share and profit from the sale of children´s footwear.
Keywords:
Business plan; certified children's shoes SLEPT analysis; marketing mix; strategic management; survey; SWOT analysis; dotazníkové šetření; dětská certifikovaná obuv; marketingový mix; Podnikatelský plán; SLEPT analýza; strategické řízení; SWOT analýza
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/3149