Original title:
Vliv jakosti poskytovaných služeb na spokojenost zákazníků
Translated title:
The Influence of a Service Quality upon Customers' Satisfaction
Authors:
Zapadlo, Jaroslav ; Kadlec, Tomáš (referee) ; Bartes, František (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2010
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Hlavním cílem diplomové práce je zjistit, co považuje návštěvník pokerového klubu za důležité a co ho motivuje k opětovné návštěvě. Budu tedy provádět měření spokojenosti zákazníků na vybraných faktorech před a po vylepšení kvality služeb. V první části své práce se budu zabývat teoretickými východisky a metodickým postupem realizace měření spokojenosti zákazníků. V další části provedu samotné měření a vyhodnotím výsledky.
Main target of this diploma thesis is finding out what is important for a visitor of a poker club and what motivates him to come back again. For this reason I shall be measuring customer satisfaction in critical areas of interest before and after the quality service incrementation. In first part of my thesis I am going to focus on theory and selection of a proper methodology of a customer-satisfaction related measuring. In the next part I shall do the actual measuring make an examination of the results.
Keywords:
poker; quality; satisfaction; Service; jakost; poker; Služba; spokojenost
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/4410