Original title: Jednoduchá hra v OpenGL
Translated title: Simple Game Using OpenGL
Authors: Čapek, Radovan ; Šiler, Ondřej (referee) ; Švub, Miroslav (advisor)
Document type: Bachelor's theses
Language: cze
Publisher: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: accumulation buffer; bitmap fonts; collision detection; computer graphics; GLUT; model loading; motion blur; OpenGL; particle engine; physical simulation; playing AVI files; stencil buffer; texture mapping; akumulační buffer; bitmapové fonty; detekce kolizí; fyzikální simulace; GLUT; mapování textur; motion blur; načítání modelů; OpenGL; počítačová grafika; přehrávání AVI videa; stencil buffer; částicové systémy

Institution: Brno University of Technology (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library.
Original record: http://hdl.handle.net/11012/55485

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-583242


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Brno University of Technology
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2024-04-02, last modified 2024-04-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share