Original title:
Model efektivní marketingové komunikace na veletrzích a výstavách
Translated title:
Model of Effective Marketing Communication at the Trade Fairs and Exhibitions
Authors:
Hraběová, Jana ; Kremlová, Martina (referee) ; Dvořák, Jiří (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2007
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce se zabývá návrhem efektivní realizace veletržní expozice společnosti Konica Minolta spol. s r.o. Jejím obsahem je komplexní příprava firmy na oborový veletrh „EmbaxPrint“ tak, aby její účast byla maximálně úspěšná a nepřesáhla předem stanovený rozpočet.
The Bachelor’s thesis is focused on an effective proposal of the trade fair exposition for the company Konica Minolta spol. s r.o. This work contains the complex preparations of the firm in readiness for the trade fair “EmbaxPrint” in order to maximise the impact of their participation as well as to ensure they are successful without overreaching budget.
Keywords:
image of the firm; marketing communication; Marketing strategy; sales promotions; image firmy; marketingová komunikace; Marketingová strategie; podpora prodeje
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/27791