Název:
Podnikatelský plán na založení cukrárny s ruční výrobou v Šumperku
Překlad názvu:
The Business plan for Setting up Patisserie with Handmade Production in Šumperk
Autoři:
Rambousková, Ivona ; Ptáček, Roman (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá vytvořením podnikatelského plánu pro založení cukrárny s ruční výrobou ve městě Šumperk. První, teoretická část práce, je zaměřena na vymezení základních pojmů v oblasti myšlenky a vymezení činnosti, podnikatelského plánu a jeho struktury, zejména pak analytických a evaluačních metod využitých ve druhé kapitole. Analytická část práce obsahuje zpracování analýz vnějšího, oborového a vnitřního prostředí za pomocí sběru sekundárních a primárních dat formou vlastního marketingového průzkumu u potencionálních zákazníků. Návrhová část detailněji vypracovává zvolenou strategii a navazující dílčí části plánu pro založení cukrárny tak, aby byl projekt realizovatelný a životaschopný.
The diploma thesis deals with the creation of a business plan for the establishment of a confectionery with a handmade production in Šumperk. The first, theoretical part of the thesis, is focused on the definition of basic concepts in the field of thinking and definition of the activity, the business plan and its structure, especially the analytical and evaluative methods used in the second chapter. The analytical part of the thesis includes the analysis of external, field and internal environment which are analysed by means of collection of secondary and primary data in the form of own marketing survey among potential customers. The design part elaborates in more detail the selected strategy and the follow-up parts of the confectionery establishment plan to make the project workable and viable.
Klíčová slova:
analýza prostředí; cukrárna; marketingový průzkum; podnikatelský plán; ruční výroba; analysis of an environment; business plan; confectionery; handmade production; marketing research
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/177935