Original title:
Analýza a návrh elektronického obchodu firmy
Translated title:
Analysis and Design of E-commerce Firms
Authors:
Resler, Tadeáš ; Moravec, Michal (referee) ; Němcová, Zuzana (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2014
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou a návrhy na zlepšení internetového obchodu pro firmu Lukashokej.cz. Na základě poznatků a informací získaných v teoretické části s následnou analýzou konkurence a současného stavu ve firmě. Podám návrhy na vylepšení marketingu či internetového obchodu, která zaujmou nové i stávající zákazníky.
This bachelor thesis deals with analysis and suggestions for improvement of Lukashokej.cz´s e-shop. The knowledge gained from teoretic part, analyzis of rivals and current conditions in Lukashokej.cz I will use for my suggestions for improvement in the end of thesis.
Keywords:
B2C; E-commerce; E-marketing; Google Analytics; Lukashokej.cz; marketing mix; Off-Page faktors; On-Page faktors; PPC – pay per click; SEM; SEO analysis; B2C; E-komerce; E-marketing; Google Analytics; Lukashokej.cz; marketingový mix; Off-Page faktory; On-Page faktory; PPC – platba za proklik; SEM; SEO analýza
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/34180