Original title:
Komunikační mix internetového obchodu
Translated title:
Communication Mix of the Internet Store
Authors:
Vala, Marek ; MBA, Ondřej Marek, (referee) ; Navrátilová, Ludmila (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2012
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato práce se zabývá komunikačním mixem internetového obchodu. V první části jsou shrnuty teoretická východiska, které se zabývají touto problematikou. Druhá část je zaměřena na analýzu konkrétního internetového obchodu, ve kterém budou odhaleny a shrnuty nedostatky a jejich následná korekce. Cílem je navrhnout výhodnější a efektivnější řešení pro internetový obchod na základě dotazníkového šetření budou aplikovány do praxe.
This thesis examinate by the Communication mix of online store. In the first part are summarized the theoretical concepts which pursue these issues. The second part is focused on the practical side of this issue, marketing and analysis of current values. All this work is based on the actual state of this store in real numbers. The main target of this thesis is describing the current state of trade, where the main target will suggest more advantageous and more effective solutions for business based on the detected information and then will be applied to the practice.
Keywords:
advertising; internet; Marketing communications mix; promotion; store; internet; internetový obchod; komunikační mix; Marketing; propagace; reklama
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/7757