Original title:
Návrh marketingové strategie pro poradenství v oblasti organizační ergonomie
Translated title:
Marketing Strategy Proposal for Organizational Ergonomics Counseling
Authors:
Viktorinová, Iva ; Kosturová, Radmila (referee) ; Šopíková, Jana (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2013
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato bakalářská práce je věnována podpoře rozvinutí oboru organizační ergonomie do podvědomí firem. V teoretické části bude vysvětleno, co znamená pojem organizační ergonomie a jaké druhy marketingových strategií se dají použít pro zviditelnění služeb ergonomického poradce. Závěrem jsou uvedeny návrhy na marketingovou strategii potřebnou k dosažení cíle této práce.
This bachelor’s thesis is devoted to developing the field of organizational ergonomics into the subconscious companies. The theoretical part will explain what is meant by organizational ergonomics and what kinds of marketing strategies can be used to visualize services ergonomic consultant. Finally, suggestions are given on the marketing strategy needed to achieve the objectives of this work.
Keywords:
Analysis SLEPTE; Efficiency; Ergonomics; Marketing mix; Marketing strategy; Porter's analysis; Productivity; Work environment; analýza SLEPTE; efektivita; ergonomie; marketingová strategie; marketingový mix; Porterova analýza; pracovní prostředí; produktivita
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/27508