Název:
Návrh a realizace učební pomůcky „LOGIK“
Překlad názvu:
Design and realization of teaching instrument
Autoři:
Pučegl, Pavel ; Krček, Petr (oponent) ; Marada, Tomáš (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství
Abstrakt: [cze][eng]
Postupné dosluhování a nepříliš velká spokojenost s provedením stávajících panelů pro výuku předmětu „Logické řízení a programovatelné automaty“ vedlo Ústav automatizace a informatiky Vysokého učení technického v Brně k rozhodnutí ke zkonstruování nové učební pomůcky „LOGIK“. Tato pomůcka by měla pomoci při praktickém ověřování znalostí nabytých při výuce předmětu. Studenti by měli mít možnost na této pomůcce realizovat zapojení úloh pomocí kombinačních a sekvenčních logických obvodů. Cílem této práce je návrh a následná realizace této učební pomůcky tak, aby mohla být v budoucnu skutečně použita při výuce.
Gradual wear and growing dissatisfaction with current panels for purposes of teaching the course „Logical control and programmable controllers“ has lead the Institute of Automation and Computer Science at Brno University of Technology to a decision to establish a new educational tool „LOGIK“. The tool is intended to facilitate practical verification of knowledge gained by students during this course. Students will have access to this device and will carry out various practical projects concerning combinational and sequential circuits. The general objective of this thesis is to design and subsequently construct this educational device so that is could be fully utilized during the course in near future.
Klíčová slova:
8051; assembler; AT89S52; Atmel; demultiplexer; kombinační logické funkce; kombinační logické obvody; logické funkce; LOGIK; multiplexer; sekvenční logcké obvody; sekvenční logické funkce; učební pomůcka; 8051; assembler; AT89S52; Atmel; combinational logical circuits; combinationals logical functions; demultiplexer; LOGIC; logical functions; multiplexer; sequential logical circuits; sequential logical functions; teaching instrument
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/25190