Original title:
Návrh rozvoje marketingových činností firmy
Translated title:
The Proposal of Development of Marketing's Activities of Firm
Authors:
Kašpar, Karel ; Cochlar, Bohumír (referee) ; Koleňák, Jiří (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2010
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce se zabývá návrhem reklamní kampaně pro nově uváděnou značku na trh. Na základě shromážděných teoretických východisek, analýzy současného stavu firmy a její konkurence byl vytvořen návrh marketingového a komunikačního mixu, z kterých byl následně vytvořen návrh reklamní kampaně.
The diploma thesis deals with preparing of an advertising campaign for a new launched trademark into the market. Based on theoretical ground and current firm and competitors’ analysis, the marketing mix and communication mix were created to use it as a starting point for this advertising campaign suggestion.
Keywords:
Advertising campaign; Communication mix; Direct marketing; GNSS; Marketing; Marketing mix; Porter analysis; SLEPT analysis; Direct marketing; GNSS; Komunikační mix; Marketing; Marketingový mix; Porterova analýza; Reklamní kampaň; SLEPT analýza
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/7171