Original title:
Vliv sociálních sítí na e-marketing
Translated title:
Influence of Social Networks on E-marketing
Authors:
Bondy, Radim ; Dvořák, Jiří (referee) ; Dvořák, Jiří (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2012
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Analyza nástrojů e-marketingu využívající sociální sítě se zaměřením na open-source řešení. Aplikace vybrané techniky na navrhovaný e-shop Bylinkárna.cz.
Analysis tools e-marketing using social networking with a focus on open-source solutions. Application of selected techniques for the proposed e-shop Bylinkárna.cz
Keywords:
e-commerce; e-marketing; information systems; social networks; e-marketing; informační systém; internetový obchod; sociální sítě
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/4504