Název:
Vliv sociálních sítí na e-marketing
Překlad názvu:
Influence of Social Networks on E-marketing
Autoři:
Bondy, Radim ; Dvořák, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Analyza nástrojů e-marketingu využívající sociální sítě se zaměřením na open-source řešení. Aplikace vybrané techniky na navrhovaný e-shop Bylinkárna.cz.
Analysis tools e-marketing using social networking with a focus on open-source solutions. Application of selected techniques for the proposed e-shop Bylinkárna.cz
Klíčová slova:
e-marketing; informační systém; internetový obchod; sociální sítě; e-commerce; e-marketing; information systems; social networks
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/4504