Original title:
Realizace internetového obchodu
Translated title:
Realization of Electronic Commerce
Authors:
Zháněl, Jiří ; Poslušný, Marek (referee) ; Dydowicz, Petr (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2010
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce se zabývá analýzou způsobu prodeje odborné literatury a navrhuje řešení, jak realizovat internetový obchod za podmínky minimálních nákladů. Zaměřuje se na propagaci nabídky využitím online nástrojů a sociálních sítí a dává návod, jak se stavět k řešení prodeje přes internet.
The thesis deals with the analysis of selling method for special literature and suggests the solution how to realize electronic commerce in condition of minimal costs. It concentrates on the offer propagation using online tools and social networks, and gives the instruction how to deal with the solution of selling on the internet.
Keywords:
electronic commerce; Google AdWords; internet commerce; online promotion; PPC advertising; realization; social network; elektronický obchod; Google AdWords; internetový obchod; online propagece; PPC reklama; realizace; sociální síť
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/14874