Název:
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Překlad názvu:
Marketing Research of Customer Satisfaction
Autoři:
Mlezivová, Veronika ; Macinka, Jiří (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem spokojenosti zákazníků společnosti Okay. analýza spokojenosti je provedena na základě dotazníkového šetření. výsledkem práce jsou doporučení směřující ke zvýšení spokojenosti zákzaníků a zlepšení služeb společnosti. společnost by se tam měla stát více zákaznicky orientovanou.
this master´s thesis concerned with the customer satisfaction marketing research company called Okay. the satisfaction analysis is perfomermed on the basis of questionnaire survey. The result of this work are recommendations aimed at increasing customer sasfaction and improve the services of the company thus alowing it to be more customer oriented.
Klíčová slova:
dotazník; Marketinogový průzkum; spokojenost; zákazník. služby; customer; Marketing research; questionnaire; satisfaction; services.
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/13826