Název:
Návrh marketingových technik projektu Do Formy se zaměřením na aktivity Flash gymu
Překlad názvu:
Implementation of Marketing Techniques of the Project Do Formy With a Focus on Activities of Flash Gym
Autoři:
Veitová, Kristýna ; Zahradník, Radek (oponent) ; Vyplašil, Michal (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku marketingu v oblasti sportu a zdravého životního stylu v rámci projektu Do Formy. Práce obsahuje teoretická východiska z marketingového oboru, analýzu zákaznických potřeb a části projetu Do Formy, Flash gymu. Obsahuje návrh pro přilákání nových a udržení si stálých zákazníků.
The bachelor thesis focuses on the issues of marketing in the sport and healthy life style field in the project called Do Formy. The work includes theoretical questions from the marketing field, customer needs and analysis of the project Do Formy. The thesis includes suggests for attract a new customers and maintenance regular customers.
Klíčová slova:
antigravity aerial yoga fitness; Flash gym; Marketing; marketingová strategie; zákazníci; antigravity aerial yoga fitness; customers; Do Formy; Flash gym; Marketing; marketing strategy
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/21452