Original title:
Marketingové procesy ve stavebnictví
Translated title:
Marketing processes in the construction industry
Authors:
Karkoška, Jan ; Pavlišta, Michal (referee) ; Dohnal, Radek (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2014
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce je zaměřena na „Marketingové procesy ve stavebnictví“, což jsou specifické marketingové procesy ve stavebnictví, s jejichž pomocí se identifikují a řeší nedostatky v oblasti marketingu konkrétní stavební firmy. Teoretická část charakterizuje stavební trh a marketing ve stavebnictví. Praktická část analyzuje vybranou stavební firmu .
The bachelor thesis „Marketing processes in the construction industry” is focused on the specific marketing processes construction industry that help to point out, identify and suggest solution of weaknesses within the marketing area of a specific construction company. The theoretical part contains a description of the construction market and marketing in the construction field in general. The practical part deals with an analysis of the selected building company.
Keywords:
analysis; communication mix; company; competition; construction; Marketing; marketing tools.; private investor; public procurement; strategy; Unistav; analýza; komunikační mix; konkurence; Marketing; marketingové nástroje.; soukromý investor; společnost; stavebnictví; strategie; Unistav; veřejná zakázka
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/42278