Original title:
Posouzení objednávkového systému firmy a návrh změn
Translated title:
Evaluation of the ticketing tool and enhancement proposals
Authors:
Zechmeisterová, Olga ; Zápotočný, Matej (referee) ; Klusák, Aleš (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2020
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Cílem této diplomové práce je posouzení současného stavu online systému objednávek neboli softwarového tiketing nástroje vybrané společnosti za pomoci analytických metod. Na základě výsledků budou zkomponovány návrhy pro optimalizaci procesu zpracování objednávek a zvýšeni efektivity práce operačních IT týmů, s ohledem na strategické cíle společnosti a osvědčené postupy ITIL.
Aim of this thesis is to evaluate a current state of the company ticketing tool. The evaluation is going to be performed using analytical methods. Enhancement proposals for process tuning and an effectivity increase of operational IT teams are going to be elaborated based on results of analyses in relation to the strategical company targets and ITIL best practices.
Keywords:
ITIL; McKinsey 7S; problem management; process.; strategical analysis; SWOT; Ticketing system; ZEFIS; ITIL; McKinsey 7S; Objednávkový systém; proces.; strategická analýza; SWOT; ZEFIS; řízení problémů
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/192128